donderdag 23 juni 2011

You are beautiful

Vorige maand heb ik weer eens veel foto's gemaakt van o.a. mijn nichtje Kim. Deze foto's heb ik verwerkt op een dubbele layout (kan je lekker veel foto's op kwijt)

Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is Beatrice van Nikki Sivils. Ook de (letter) stickers en 'burlap buttons' zijn van Nikki Sivils

 De journaling heb ik met de printer op kraft-cardstock geprint en later in reepjes gesneden. Voor deze layout heb ik gebruikt gemaakt van een sketch van Allison Davis, neem eens een kijkje op haar site: sketch support voor de meest geweldige sketches!
Voor een leuk accent heb ik ook nog wat steken geborduurd op de layout!
Kijk vandaag ook eens op het blog van Nikki, daar staan nog veel meer leuke projecten op van mijn mede Designteam-leden. Een reactie hier of op het blog van Nikki vind ik altijd wel erg leuk!

Morgen ben ik weer terug met weer een andere dubbele layout!
Met creatieve groeten, Lea

4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.