dinsdag 14 juni 2011

News Nikki Sivils

Het is weer zover.... de eerst sneak peaks zijn er! Volgende maand is er weer de CHA, de grote hobbybeurs in Amerika waar alle scrapbookfabrikanten met hun nieuwe lijnen komen. Nikki Sivils heeft weer met 5 nieuwe papierlijnen gemaakt.
Ik mag jullie er alvast eentje laten zien: "School is Cool"
En hier is dan de nieuwe collectie die naast alle leuke dessinpapiertjes op 12 x 12 en 6 x 6 inch ook bestaat uit punch-outs, 6 verschillende alfabetletters op 1 stickervel en een extra bijpassend stickervel. Voor het eerst worden er ook complete kits verkocht.
Ik heb begrepen dat alles deze week binnen komt bij Nikki Sivils, het zal dan zo snel mogelijk ook hier naar toe komen, ik kan niet wachten om de papiertjes in handen te krijgen.
Oja had ik jullie al verteld van het samenwerkingsverband met Unity Stamps? Unity Stamps heeft bij iedere nieuwe lijn van Nikki Sivils bijpassende stempels ontworpen...... geweldig toch?!

Als laatste nog een kaartje wat ik gestuurd heb aan mijn buurmeisje die naar een nieuw appartement is verhuisd. Het kaartje is gemaakt met we are familypapers van Nikki Sivils.

later deze week meer layouts en kaartjes!
groetjes Lea

5 opmerkingen:

  1. ziet er mooi uit die nieuwe lijn. En je kaartje is ook weer super.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje is het geworden.
    De nieuwe lijn is ook prachtig, wel iets anders dan de andere lijnen maar erg leuk. Wat rustiger in figuren en dat vinden wij altijd wel prettiger.

    groetjes de twins.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Lea! Wat een gave papiertjes, lekker al die vrolijke kleurtjes! Vind je kaartje ook errug leuk geworden!
    Enne... het was echt supergezellig en ik hoop zeker op nog meer gezellige momenten (mét of zonder bubbels, hahaha!)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik geloof dat ik deze lijn wel kan waarderen : ) het is veelzijdiger dan de vorige lijnen

    een een super cute kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje!! kan je ook niet wachten op de nieuwe Nikki spulletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.