woensdag 8 juni 2011

Bella Boulevard

Hier heb ik een foto gebruikt die gemaakt is op de dag dat ik 40 werd, helemaal klaar voor het feest wat er die avond zou zijn.
 

Materiaallijst: Bazzill Basics Cardstock wit| Bella blvd. dessinpapier Socialite | Bella blvd alpha + bits stickers, Blooms a Bella en Bling | Gele brad | Ranger Glossy Accents

De foto heb ik niet in zijn geheel vastgeplakt, de boven en linkerkant heb ik opengelaten zodat daar de journalingkaarten onderschoven kunnen worden. De journalingkaartjes zijn stickers maar zijn hier eerst geplakt op cardstock. Met bling heb ik een accent aangebracht boven het glas. Ook heb ik Glossy accents gebruikt om de bubbles in het glas en de spatters er boven extra volume te geven.




Materiaallijst: Bazzill Basics Cardstock wit en kraft | Bella blvd. dessinpapier Midterm | Bella blvd alpha + bits stickers | Witte brad | American Crafts thickers | Heidy Swapp letterstickers

Een van de eerste schoolfoto’s van mijn neef en nichtje, die moest natuurlijk ook gescrapt worden.
Van alle dessinvellen uit deze serie heb ik vierkanten gesneden van 6 x 6 cm, alle hoeken heb ik afgerond met een hoekenpons. De foto heb ik eerst gemat op dessinpapier en daarna op kraft cardstock. Ook hier zijn de hoeken afgerond. Links onder de foto je ruimte gelaten om een journalingkaartje toe te voegen. 

Ik ben druk aan het scrappen voor het nieuwe scrapbookmagazine... maar op die projecten moeten jullie nog even wachten. Met creatieve groet, Lea

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke lo's heb je gemaakt. wij zijn klaar voor het sbm. heerlijk zelfs de teksten al.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie lo's. En dit SBM is weer super.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.