vrijdag 24 juni 2011

Summer memories

Heerlijk zonnig deze layout vinden jullie niet? Gelukkig is het alweer bijna zover en vertrekken ook wij weer voor een paar weekjes richting Spanje om o.a. in dit zwembad heerlijk te genieten.
De foto's op deze layout zijn vorig jaar zomer gemaakt. 
Voor de layout heb ik gebruikt gemaakt van het dessinpapier en stickers van de Summerline van Nikki Sivils. De vlaggetjes heb ik allemaal los geknipt uit het dessinpapier, wat omgekrult en vastgezet met mini-bradjes. 
 Ook met het maken van deze layout heb ik mij laten inspireren door een sketch van Allison Davis, zie hiervoor haar site sketch-support. Op de kersjes van de ijsco's heb ik wat glossy accents aangebracht, zo komen de ijsjes er nog lekkerder uit te zien. En je ziet zelfs op een mannenlayout kun je gewoon roze papiertjes gebruiken, althans ik vind het niet storend.
Vorige week liet ik jullie al een sneak peek zien van 'School is Cool' een nieuwe lijn van Nikki Sivils.
De tweede lijn die ik jullie kan laten zien heet 'My Lil' Monster'!!
Deze lijn bevat leuke papiertjes voor jongens en meisjes voor alle 'monster-foto's'. Dit is 1 van de nieuwe dessinpapiertjes.
En dit is de badge die hoort bij deze nieuwe lijn. Plaats deze badge op je blog en op je facebookpagina en wie weet win jij deze collectie voordat hij ook maar in de winkel ligt!!!!
Met monsterlijke groeten, Lea

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.