zaterdag 8 januari 2011

Dad

Vandaag is mijn vader jarig, gefeliciteerd Pa! 
En vandaar twee mannenprojectjes. Het zijn kant en klare notitieblokjes die ik voorzien heb van een nieuwe voorkant. Het papier is van Bella Blvd. Man of the House. 

Bazzill Basics Cardstock kraft | Bella Blvd. dessinpapier en stickervel Man of the House | Metalen clips 7-gypsies en boekhandel |notitieblokken
Vandaag geef ik ook een workshop bij Paper & Pictures in Doorn, als je in de buurt bent, kom dan even hallo zeggen, groetjes Lea 

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!! Leuk cadaeuatjes daar is hij vast heel blij mee!!
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad, Doorn is een beetje te ver voor mij anders had ik zeker langs gekomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd
    enne je blokjes zijn leuk!!!
    enne hoe ging je workshop??? vast goed want het zag er toppie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!
    Je bent nu vast een feestje aan het bouwen....

    Hoe ging het vandaag?
    Vast goed!
    Was heel graag ff langsgekomen mar was heel druk in huis. Dus kwam niet helemaal uit.
    Maar zie je vast binnenkort daar weer....

    Lfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je pa. Leuke projecten heb je weer. Nog bedankt Lea voor de lieve kaarten die ik van je heb gehad en natuurlijk het tijdschrift. Ik ben heel langzaamaan weer wat aan de knutsel met tusseenpozen. Maar ik vind het geweldig hoe iedereen van RL mij met post en bezoek heeft verwend. En je weet het, ben je in de buurt van Helmond, je bent altijd welkom.


    Ik hoop dat de tijd snel rijp is dat ik met iemand richting Doorn kan om wat te shoppen. Maar het is nog een beetje ver weg voor mij nu. Maar over een tijdje hoop ik dat dat weer lukt.

    Lieve groetjes Margaret xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lea,

    nog gefeliciteerd met je vader.
    Het was erg gezellig gisteren, we kunnen de toko wel overnemen!!

    De kladblokjes zijn erg leuk geworden, super idee om een klein kadootje te kunnen maken om te geven

    veel liefs de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd, en wat een leuke cadeautjes. Was gisteren helaas niet in de buurt. Heb wel je worksahop pakket gekocht.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.