zondag 15 juli 2012

Echopark, Bella blvd en workshop!




Een tijdje geleden had ik het mooie baby-papier van Bella blvd op mijn tafel liggen maar geen babyfoto's, een oproepje aan mijn facebookvrienden en binnen de korste tijd stroomde de foto's mijn mailbox binnen. Deze foto is van Kim, de dochter van Marielle. Op deze foto 5 weken oud, nu inmiddels een prachtige meid van 14 jaar. Deze layout is ook gepubliceerd in de eerste uitgave van Cards & much More. Gisteren waren moeder en dochter bij Paper & Pictures om de workshop van mij te volgen, zo leuk en zo gezellig. 
N.a.v. mijn oproepje om foto's kreeg ik wat later spontaan een hele serie geweldige foto's opgestuurd van Noa. Het nichtje van Corien. En ze had gelijk; deze foto's kon ik niet negeren en ik heb er dan ook een fantastisch layout meegemaakt. 
Het papier wat ik gebruikt heb is van Echopark. Ook Corien was gisteren bij de workshop van mij en erg enthousiast over het resultaat. 

Nog even over de workshop van gisteren
Dit is het album wat we gemaakt hebben met het verschrikkelijk leuke papier van Echopark!
Twee leuke groepen dames, waaronder veel beginners, gingen enthousiast naar huis, sommige hadden voor het eerst wat gescrapt.
Kon je er gisteren niet bij zijn en wil je het boekje graag maken; er zijn nog een paar pakketjes over, deze zijn hier te bestellen. Je krijgt een compleet materiaalpakket met een pdf-bestand om stap-voor-stap het boekje te kunnen maken.

Er schijnt hier nu een voorzichtig zonnetje, een mooi begin van de vakantie!
Fijne zondag allemaal.






1 opmerking:

  1. prachtige layouts Lea en het workshop boekje zit er leuk en vooral vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.