zaterdag 7 juli 2012

Cards & More 3

Jaaaa, de nieuwe Cards en More is uit, nummer 3 alweer!
Op de cover een creatie van Nina!
In dit nummer ook veel layouts en kaarten van mij!
Als je het blad niet kent kun je hier (even klikken) het eerste nummer van het blad online bekijken!

Het werk voor Cards en More nummer 4 is ook al ingeleverd, de workshop voor volgende week is al klaar...... dus nu kan ik mij helemaal gaan 'storten' op de Fairytale! Al maanden borrelen er allerlei ideetjes door mijn hoofd en nu eindelijk aan het uitwerken. De Amerikaanse merken komen natuurlijk ook deze maand met hun nieuwe lijnen, dus nu kunnen we echt uitzoeken en aan de slag!
Dat het fantastisch gaat worden weet ik zeker!
Binnenkort updaten we de site met de allereerste sneakpeeks!

Een zonnig weekend allemaal, Lea



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.