donderdag 26 augustus 2010

Next to Ilse

Jaaaaaaa het is weer zover, mijn favoriete zangeres Ilse deLange heeft een nieuw album gemaakt!!  Het album heet 'Next to me'!
Vanaf morgen is het te koop. Kun je niet zolang wachten dan kun je hier alle nummers al beluisteren.
En wil je haar een keertje zien optreden, volgend jaar op 26 maart staat ze in het Gelredome, ik ben inmiddels al in het bezit van twee kaartjes voor de Golden Circle!!! 
Yesssssss it's that time again, my favorite singer Ilse deLange has made a new album! 
The album is called "Next to Me '! 

From tomorrow it is for sale. If you can't wait until tomorrow you can listen to all the songs here

And want you to see her sometime, next year on March 26 she's in the Gelredome, 
I 'm already in possession of two tickets to the Golden Circle!

1 opmerking:

  1. superrrrrr!
    ik hoop zelf dat ik haar tref in siddeburen daar komt ze ook binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.