woensdag 18 augustus 2010

Celebrate

Supplies: Card base: Action | Patterned paper and stickers: Nikki Sivils, Blueberry Hill |Rub On | Red brad
En weer een kaartje voor een verjaardag. Deze papierlijn is zo leuk! En ik heb zoveel spullen gekregen van Nikki Sivils, daar kan ik nog wel even mee vooruit. Ook hier weer gebruik gemaakt van de dessinpapiertjes uit het mini-pad en van het stickervel. Voor de tekst heb ik een rub-on gebruikt!

And another card for a birthday. This paper line is so cute! And I've got so many things from Nikki Sivils, I can still move forward here. Again using the patterned paper from the mini-pad and the sticker sheet. For the text I used a rub-on!

Celebrate life! Lea

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Ik heb tijdens mijn vakantie helemaal niet gescrapt. Alleen een heleboel foto's gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is super mooi papier...
    lekker frisse kleuren :D
    alweer zo'n mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.