zaterdag 30 januari 2010

Nieuwe spullen

Voor me liggen 3 nieuwe scrapbooklijnen rechtstreeks uit Amerika.
Het zijn 'monsterpakketten' van nieuwe lijnen die binnenkort
in de winkel zullen liggen.
Aan mij de eer er alvast iets moois mee te maken voor het Scrapbookmagazine.

Wat heb ik dan liggen?
Als eerste een heel nieuw merk Nikki Sivils; Willow Bee

En twee lijnen van Bella Boulevard; Man at the House en All Inclusive.

Mijn handen jeuken, dus ik ga snel foto's uitzoeken en af (laten) drukken,
dan kunnen we aan de slag.
Groetjes Lea

4 opmerkingen:

  1. oh wow Lea, leuke spullies, weer een uitdaging om er wat moois van te maken maar dat gaat je ongetwijfeld weer lukken, succes!
    groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke spullen. Heel veel succes er mee.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lea, bedankt voor je berichtje op mijn blog! Als je daar via Kaisercraft gekomen bent zal je wellicht zelf ook Kaisercraft-fan zijn? Ik heb even gauw op jouw blog rond gekeken en zag al dat ik die ook onder mijn favorieten moet gaan zetten! Heel veel succes met de lijnen van Sivils..geweldig leuk papier heeft ze, dus dat moet vast lukken!
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.