zaterdag 6 februari 2010

Lootjes

Hallo allemaal,
Al weer een week voorbij gevlogen, ik ben druk bezig geweest met leuke scrapwerkjes en kaarten. Alleen kan ik daar nog niets van laten zien, het is allemaal voor de nieuwe tijdschriften. Wel heb ik eens rondgekeken op mijn computer en ben een aantal lootjes tegengekomen die ik jullie nog niet heb laten zien.
Waaronder deze, een layout van mijn vader met zijn kleindochter, lekker clean en simpel. Papier is een wat oudere lijn van Heidi Swapp.

Of deze layout van mijn neefje en nichtje (tweeling). Deze layout stond ook in de scrapagenda van 2009, de maand juni als ik mij niet vergis.
Deze week volgen er nog meer...
Ik ben trouwens heel nieuwsgierig naar wie er regelmatig op mijn blog kijkt, het is mogelijk om volger te worden....rechtsonder...
Fijn weekend allemaal, Lea

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij zou ik dat weleens kunnen zijn......maar dat wist je wel al toch?????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kijk regelmatig op je blog en ben ook een volger van je. En je lo's zijn weer super.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW die eerste vind ik helemaal te gek... wordt een scraplift :D

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.