woensdag 20 januari 2010

Winnaar Blogcandy!

Om het jaar goed te beginnen verloot ik een exemplaar van het boek Scrapcards 3 Cards & Gifts.
Om zo eerlijk mogelijk te loten heb ik gebruik gemaakt van Random Number Generator, ik probeer het resultaat daarvan al een uur lang op mijn blog te krijgen, maar het zal wel aan mij liggen (Blond) maar het lukt me niet, hahahaha
Maar het resultaat was nummer 15 !! En als ik goed geteld heb is dat Chantal! Chantal stuur mij even je adresgegevens, dan zorg ik dat het boek zo snel mogelijk op de post gaat. Je kunt mij mailen op wijchen at gmail dot com.
Groetjes Lea

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf zeg, helemaal geweldig, ik mail je mijn gegevens even.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke actie hoor lea!
    van harte gefeliciteerd chantal!!!

    groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.