donderdag 2 februari 2012

CHA Los Angeles, day 7,8 and 9

En toen was het eindelijk zover, de beurs waar we voor kwamen begon. Gewapend met koffer voor al dat moois voor het conventioncentrum, daar kwamen we alweer de eerste bekenden tegen. Ik begreep nooit waarom je 4 dagen nodig hebt voor een beursbezoek, maar toen we eenmaal binnen waren begreep ik waarom, het is zo groot en zoveel te zien! Alle beetje merken op scrap en hobbygebied zijn vertegenwoordigd, het verschil met een consumentenbeurs is dat het hier niet zo druk is en je op je gemak alles kunt bekijken en er tijd is om uitgebreid te kletsen met iedereen.
Het leuke ook van zo'n internationale beurs is het ontmoeten van online vrienden, hierboven een foto van mij en Katrina Hunt, die ik heb leren kennen tijdens mijn tijd als designteamlid bij Nikki Sivils, zo leuk om haar nu eens in het echt te ontmoeten. Zo heb ik later die dag ook kennis gemaakt met Julie Tucker-Wolek.....  (send me our picture, Julie!!, love it!!)
Hier op de foto met Nikki Sivils zelf, zo leuk om haar ook eens in het echt te ontmoeten, ik heb 1,5 jaar voor haar gewerkt en alleen maar emailcontact gehad. Ze is precies zoals ik me had voorgesteld..... so sweet!
En dan op de foto met de mixed-media-artist van dit moment; Anna Debrowska AKA Finnabair uit Polen. We hadden haar al eerder deze week ontmoet bij Prima, maar ze was natuurlijk ook op de beurs!
En zal ik eens een nieuwtje verklappen, we verwachten haar dit voorjaar/zomer bij Paper & Pictures voor een aantal workshops, is dat niet helemaal geweldig?
Na sluiting van de beurs was het tijd voor wat ontspanning, we hadden iedere avond leuke dinerdates.... onder andere met het team van Authentique, een geweldig merk! Hierboven sta ik met de lieve Samanta, eigenaresse van Authentique op de foto.

Ik heb verder geen foto's van de beursvloer zelf, heb er wel genoeg gemaakt, maar alle projecten zijn ook wel terug te vinden op de sites van de bedrijven zelf...... Van de meeste merken hebben we alle lijnen al meegekregen, dat is het voordeel van het uitgeven van een tijdschrift..... dus ik weet wat me te doen staat als ik thuis ben, heerlijk aan de scrap met alle nieuwe spullen..... want het meeste is al heel snel in de winkel te vinden!
met heel veel creatieve groetjes, Lea

1 opmerking:

  1. O wat leuk!! Kan me voorstellen dat het gaaf is om mensen die je alleen online kent eens in het echt te zien. Veel plezier met je nieuwe scrapspullen, ben benieuwd wat voor moois er binnenkort in de winkel te vinden is.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.