vrijdag 14 oktober 2011

Douglas fotoshoot

Vandaag was het eindelijk zo ver; de fotoshoot bij de Douglas! Silvia had ons in juli al opgegeven! Helaas moest ze zelf afzeggen op het laatste moment, maar gelukkig wilde mijn moeder wel met me mee.
Eerst vanochtend even langs de kapper, je haar kan maar goed zitten toch?
Toen met een blote billen gezicht richting de Douglas waar we gezellig werden ontvangen en gelijk de make-up in konden. Na mooi opgemaakt te zijn begonnen we aan de fotoshoot. Ik mocht eerst, zo kon mijn moeder nog even de boel afkijken. 
Toch wel raar midden in de winkel poseren in allerlei standjes, hahaha... maar je bent zo met de fotograaf bezig dat je het eigenlijk niet eens in de gaten hebt; al die toeschouwers....



Nou voorlopig hebben we even foto's genoeg!
En de laatste samen met mijn moeder!
groetjes Lea

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's!!!
    Die laatste is ook mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lea, wat prachtig die foto's en wat staat je moeder er ook schitterend op! Lijkt me erg leuk om te doen, maar dan eerlijk gezegd liever niet in een winkel..
    Weet jij trouwens dat je woord verificatie aan staat. Via instellingen, reacties en dan naar beneden scrollen kun je die zo op uit zetten. Het kost nl. zo veel tijd bij het bloggen. (Bij mij stond 'ie ook aan zonder dat ik het wist totdat iemand me erop wees. Heel fijn weekend, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie foto's. leuk om zo samen met je moeder te doen.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Lea, wat een prachtige foto`s. Zowel de zwart/witte als de kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn erg leuk geworden ,en je haar zit ook erg leuk.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.