woensdag 21 september 2011

Ziek

Ziek, nee ik niet gelukkig! Maar mijn nichtje wel toen deze foto's gemaakt werden. Ze gloeide helemaal van de koorts en had een flinke snotneus, maar dat weer hielt haar er niet van om toch te glimlachen voor de foto.
De foto's heb ik al lang geleden afgedrukt, maar toen ik de Get Well Soon dessinpapiertjes van Nikki Sivils zag, wist ik dat dit papier perfect zou zijn voor deze foto's! Kijk op het blog van Nikki Sivils voor nog meer leuke voorbeelden van de andere DT-leden.

Later deze week nog 3 kaartjes die ik met deze collectie gemaakt heb!
Groetjes Lea

3 opmerkingen:

  1. Heel leuke layout, Lea! Die pleisters en andere details maken het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah gut, wat een lieverdje.
    En wat je zegt: perfect papier voor zulke foto's. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie lo. En het papier past er inderdaad perfect bij.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.