donderdag 1 september 2011

First Christmas

Superleuk dat ik het nu met jullie kan delen; 
de eerste eigen kerstlijn 'First Christmas' van Paper & Pictures.
De lijn bestaat uit wel 10 vellen dubbelzijdig designpapier! En als bonus zijn er ook blokjes op het formaat 6x6" te koop, erg leuk om kaarten mee te maken.
Heb je zin in een workshop met dit geweldige papier? Op 10 september geeft Loes er een workshop mee bij Paper & Pictures, er zijn nog enkele plaatsen vrij, maar die zullen wel snel gevuld zijn na deze sneak.

Verder ben ik erg druk met de workshops voor de fairytale.... het is al over 5 weken! Spannend hoor. De eerste bestellingen en materialen komen nu binnen, het begint weer een aardig pakhuis te worden in Doorn. Ik kan jullie nog geen sneaks laten zien van mijn workshops, maar ga ons volgen op de facebooksite van het event, daar verschijnen dagelijks nieuwe foto's. En heb je nog vragen... ook die kun je daar stellen! Wie ga ik allemaal zien op het fairytale event?

groetjes Lea

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.