woensdag 8 april 2009

Voorstel layout

Zo het is alweer even geleden dat ik tijd had op mijn blog te updaten, we zijn allemaal zo druk geweest met en in de nieuwe winkel van Paper & Pictures.... ik heb nog geen foto's van het eindresultaat maar het is prachtig geworden.de Papergirlz hebben allemaal met dezelfde sketch een voorstellayout gemaakt voor in de winkel (formaat 30x40cm) Ik ben helemaal los gegaan in rood, wit, blauw en met allemaal stofjes.....En voor wie het niet gelijk ziet; Joachim is de kerstman! De gouden Quickutztang heb ik erop gemaakt, omdat ik die kocht toen ik voor het eerst bij Paper & Pictures in de winkel kwam, nu bijna 4 jaar geleden.....het uiltje voor wie het nog niet weet, is de bijnaam van onze familie......
Zoals al gezegd heb ik de laatste paar dagen ook veel geholpen in de winkel, wat een feestje omdat te doen met al die andere lieve meiden en Trui zelf natuurlijk om je heen.
Maandagavond de eerste workshop in de nieuwe workshopruimte; samen met Moon zijn we aan de gang gegaan met stof en magnoliastempels......en de dames hebben allemaal een schattig boekje gemaakt.  
en nu moet ik haast gaan maken, ben druk mijn koffer aan het pakken, we gaan er een paar dagen tussenuit.........
groetjes Lea

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke lo!!
    ik geloof goed dat je het druk hebt gehad..dus geniet nu maar dubbel en dwars van je tripje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, weer een update hier:D
    ik vond het gezellig om even met je te kletsen zondag bij P&P...
    en jullie boekje van maandag ziet er super cute uit!!
    Heel veel plezier in Vegas :)

    Groetjes Anja
    Be smart, make art.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veeel plezier!!!!!!!!!!!!!
    Hoop dat je lekker slaapt in al die luxe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hij is helemaal leuk!!!!!!

    Wat een schattig boekje hebben jullie gemaakt. Super!!!!!

    Veel plezier... geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Lean, wauw..wat een super gaaf workshop boekje hebben jij en Moon gemaakt joh!!! En je smoelenbord is ook super joh! ik wil je een hele fijne vakantie wensen...lekker genieten meid! :-) groetjes Marije.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet jullie project van de workshop er gaaf uit Lea! Super!
    Fijne vakantie en tot gauw!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.