zondag 5 oktober 2008

Fairytale weekend kort verslagje

Vrijdagavond werden de Queens (dat waren de dames die het hele weekend geboekt hadden) om zes uur opgehaald uit het hotel om naar het kasteel te gaan. Daar was de tijd om kennis te maken met elkaar en een borrel te drinken als voorbereiding op de bbq van die avond. Ook was er de meet & greet met alle teachers van het weekend. Uit Amerika waren drie merken vertegenwoordigd; Jody van My Minds Eye, Caroline van Maya Road en Lenet van K & Compagnie. Na de bbq moesten wij, de Queens, aan de gang. Op het programma stond een workshop; onder leiding van Monique Jacobs zijn we begonnen met het maken van een planner voor het hele weekend. Ook de andere teachers waren aanwezig; we kregen nog een make and take van Caroline en er werden de nodige extra goodies uitgedeeld. Wat betreft die extraatjes, dat ging eigenlijk het hele weekend zo door. Eind van de avond werden we weer netjes naar ons hotel terug gebracht en hebben we met een groepje tot laat gezellig zitten kletsen en vooral ook veel gelachen!
Zaterdag na een te korte nacht weer naar het kasteel, daar was het al lekker druk geworden met andere dames die voor één of twéé dagen kwamen. Ook weer heel veel bekenden gezien. Ik begon met een workshop bij Caroline, een wing-boekje van mayaroad maken. Het was een dubbele workshop en het workshoppakket was geweldig, helemaal vol met leuke spullen van Maya-road. Ondanks het harde werken is het niet gelukt om het project af te krijgen (Dat is trouwens bij geen enkele workshop gelukt, wat niet erg is want daar hebben we de komende weken dan de tijd voor). Smiddags een workshop van Jody van My Minds Eye gevolgd; een layout workshop. Jody is een keileuke vent en vond het als enige man tussen al die vrouwen geweldig. We werkten in de workshop met de nieuwe lijn Laundry van MME. En ook Jody hield niet op met het promoten van MME door het geven van allerlei leuke dingen. Savonds was het tijd voor een workshop bij Monique; Clean and Simple. Het zag er inderdaad clean and simple uit maar ook die workshop hebben we niet af gekregen.
Tussendoor natuurlijk moesten we natuurlijk ook nog lunchen en dineren, en proberen de make and takes te volgen. Gelukkig had ik niet alle tijd volgeboekt met workshops en dus tijd om de leuke make and takes te maken en gezellig te kletsen met Nina en Marga, die ze gaven. Ook had Truike de halve shop over gehuist en ‘moest’ er geshopt worden. Dat Shoppen werd door Jody nog aantrekkelijker gemaakt doordat hij op alles van My Minds Eye 25% korting gaf.
Ook zaterdagavond/nacht was het weer heel gezellig in het Hotel. Zondagmorgen was het dus al weer iets lastiger om mijn bed uit te komen, maar er stond een mini-album van MME op mijn programma. Als basis een Maya road binder die we met MME-papier, allerlei leuk embellishments en stempels hebben bewerkt. Bij veel workshops maakte we gebruik van stempels en het leukste was dat je de meeste stempels na afloop van een workshop mocht houden. Mijn verzameling is dan ook weer aardig uitgebreid. Zondagmiddag als laatste een workshop van Monique; Bobbins en fabric en zoals de naam al zegt hier gingen we met allerleis stofjes gecombineerd met het nieuwe papier van SEI aan de gang. Een fantastisch project, al moet ik wel zeggen dat de vermoeidheid toe sloeg en niet alles even soepel meer verliep bij mij. Het laatste uur was ik gelukkig vrij. We hebben nog gezellig wat zitten drinken en toen ook de laatste workshops voorbij waren zijn we met een groep dames nog gaan eten; vette hap bij de snackbar in Doorn! Dat was een gezellige afsluiting. Het weekend was gewoon echt geweldig, en het was zo leuk om bestaande en nieuwe scrapvriendinnen te ontmoeten. 12, 13 en 14 juni 2009 staan al in mijn agenda!!

En voor alle meiden die ik dit weekend heb leren kennen; hartstikke bedankt voor alle gezelligheid!!!

3 opmerkingen:

  1. Hé die Lea,
    Ja ook ik had er wat moeite mee om uit bed te komen, maar WOW wat heb ik weer gelachen. Vond het wel gek dat ik nu de hele tijd workshops heb gegeven ivp lekker zelf aan te kunnen schuiven.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk verslag. Een heel deel herken ik............maar de zondag is super om te lezen. Veel plezier met het afmaken van de projecten........MME en Maya Road hebben ook echt mijn voorkeur. Wat hebben jullie veel gekregen en wat zaten de pakketten toppie in elkaar............wooh, wat een spullen.
    Snap dat jullie het steeds naar de auto brachten..........
    Op naar het volgende event :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een super weekend, Lea. Wat een ontzettend leuk verslag. Als ik het zo lees heb ik eigenlijk wel een beetje spijt dat ik er niet bij was.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.