zaterdag 6 oktober 2012

Christmas Cards Fairytale workshop!

Voor de Fairytale heb ik dit jaar weer een leuke kaartenworkshop ontwikkeld.
Gebruikt heb ik het papier van de eigen kerstlijn van Paper & Pictures... gewoon omdat ik die zo mooi en fris vind.
Het is een enkele workshop van 1,5 uur dus ik ben benieuwd hoeveel kaarten eraf komen.
De dames in de workshop hebben natuurlijk de volledige papierlijn gekregen en dus genoeg voor veel meer kerstkaarten.... en ze kregen er ook allemaal het leuke rek, wat op de foto staat, bij!

Groetjes vanuit Zonneheuvel in Doorn! groetjes Lea

1 opmerking:

  1. wat een mooie kaarten. Ik heb het pakket besteld en ga er thuis lekker rustig mee aan de slag.
    Heel veel plezier in Doorn.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.