donderdag 16 augustus 2012

Workshop Good old Letterbak!

De nieuwe workshops bij Paper & Pictures voor het najaar
staan online en zijn te boeken!
Kijk snel, want er zitten zulke leuke tussen!
wat dacht je van een ‘oude letterbak’…..
of een workshop met alleen Craft, alles met Washi Tape of de adventkalender voor de kerst..... we hebben erg leuke dingen bedacht met zijn allen.

Klik hier voor meer informatie en om te boeken.

Zelf geef ik de workshop Good Old Letterbak, bij toeval liep ik tegen een stapel echte oude letterbakken aan en het idee voor de workshop was geboren.

Ik heb al eerder een oude letterbak opgepimpt, zie ook dit blogbericht



GOOD OLD “LETTERBAK”
Een echte oude letterbak is de basis voor de workshop. Lea heeft een prachtige partij echte oude letterbakken op de kop kunnen tikken. En deze gaan we vullen, van top tot teen.. geloof me, dat is een hele klus, maar wel een enorm sieraad voor aan je muur!
Je moet hier wel een flinke lading kleine foto;s of stukjes uit foto’s. Lea heeft zelf een paar maanden geleden zo;n letterbak gemaakt (heeft in het Scrapbookmagazine nr    gestaan) en daar hebben we zulke leuke reacties op gehad! Je kunt voor deze workshop zelf in de winkel papier uitzoeken, zodat je er voor kunt zorgen dat de letterbak helemaal ‘jouw stijl en in jouw kleur’ gemaakt wordt! Natuurlijk zorgen we voor een lading leuke embellishments die je in de letterbak erbij gaat plakken en gebruiken!
Wacht niet te lang, want we hebben maar een beperkt aantal OUDE LETTERBAKKEN!
Zaterdag 27 oktober 10.00 – 15.30 uur of
Zaterdag 10 november 10.00 – 15.30 uur
€ 55.00 euro INCLUSIEF de OUDE LETTERBAK!!! 

Laat het me weten als je 1 van deze twee dagen komt, vind ik altijd leuk!
Wie weet tot dan! Groetjes Lea

3 opmerkingen:

  1. Gaaf Lea, dat je deze workshop gaat doen.
    Hadden ze ook nog kasten waar al die letterbakken inpassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie letterbakken heb je gekocht. En ik heb me alvast opgegeven. nu nog bedenken waar ik hem neer kan hangen.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fiгst of аll I ωаnt to ѕау great blοg!

    I had a quick question in which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your head before writing. I'ѵе hаd diffіculty cleаring mу
    thoughts in getting my thoughtѕ out. I tгuly ԁo еnjoy writіng
    but it just seems lіke thе first 10 to 15 minutes аrе generаlly wasted just tryіng
    to figurе out how tο bеgin. Any ѕuggeѕtions or tipѕ?
    Thank yοu!

    Here іѕ my homеpage: string bikini modeling

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.