zaterdag 16 juni 2012

It's a mans world!

It's a mans world..... natuurlijk omdat het vaderdag is vandaag, dus alle vaders een leuke dag toegewenst! Maar het was ook de titel van de workshop die ik gisteren heb gegeven bij Paper & Pictures.
Het is een stoer mini-album geworden, gebonden met bouten en moeren... en we hebben hout gebruikt om van alles uit te stanzen. Ik had zelfs 1 mannelijke deelnemer, erg leuk!
Het boek hebben we helemaal zelf gemaakt met stukken chipboard, maar er was ook nog plaats voor een klein zigzagbum. Het papier wat gebruikt is, is de lijn weekend-market van Bo Bunny.  
Omdat de vraag naar workshops van Paper & Pictures altijd erg groot is, hebben we besloten wat extra pakketten te maken, dus kon je er gisteren niet bij zijn en wil je de workshop toch graag maken? Even een kijkje nemen hier in de webshop van Paper & Pictures, Je krijgt dan het pakket en een powerpoint-werkbeschrijving thuis. De prijs is 29,95.

Fijne zondag allemaal, zelf ga ik een workshop Portretfotografie doen vandaag, zin in!
Groetjes Lea

4 opmerkingen:

  1. wat een geweldig mooi mini album Lea, echt heeeel mooi.
    daar wil iedere vader wel mee verwend worden op vaderdag

    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er harstikke leuke uit Lea,en veel plezier vandaag met je cursus,groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lea, ziet er supergaaf uit, stoerrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er erg mooi uit. Ben al aan de slag gegaan met mijn pakket. Kan alleen nog niet zo lang scrappen, maar zodra die klaar is laat ik hem natuurlijk zien op mijn blog.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.