donderdag 17 mei 2012

Mayaroad hanger

Al een tijdje terug gemaakt deze hanger. De basis is een minialbum van Mayaroad. De geschulpte chipboardpagina's heb ik geverfd in verschillende kleuren. 
 De halfronde pagina's heb ik beplakt met dessinpapier. Langs de halfronde pagina's heb ik een rits geplakt voordat ik de pagina op de geschulpte pagina heb vastgemaakt. Deze ritsen kun je gewoon per meter kopen en ze zijn zo leuk!
 De teksten, spring, summer, autumn en winter zijn ook van Mayaroad, de woorden heb ik beplakt met dessinpapier en er extra nog een wit randje opgezet met een pen.
 De pagina's zijn vervolgens met lintjes aan elkaar gemaakt tot 1 hanger!
 Het was een erg leuk projectje om te maken.

En hebben jullie het nieuwe workshopprogramma van Paper and Pictures al gezien?
Er zijn weer leuke workshops te boeken.

Zelf ben ik op 16 juni aan de beurt om een workshop te geven. 

Een echt MANNENALBUM!!! en dat op de zaterdag voor Vaderdag! 
Jij een dag scrappen en gelijk een leuke cadeau voor Vaders, 
een album voor al zijn foto's. 
We dachten het wordt eens tijd dat we echt iets voor de stoere mannen 
om ons heen gaan doen! 
Lea Heeft een lading 'stoere papiertjes en producten' uit de winkel 
meegenomen en ook de bouwmarkt is bezocht....... en ze is bezig met een echt 
'mannenboek'.
Dus dames, sluit aan vandaag en maak iets superstoers!!!


Voor nu; Maak er een fijn weekend van, met hopelijk ook wat zon!
groetjes Lea




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.