zondag 11 maart 2012

The time of my life

Ik heb het druk en erg weinig tijd om creatief bezig te zijn, jammer genoeg! Ik heb wel wat gemaakt de laatste weken maar dat is voor het tijdschrift en kan ik dus nog niet laten zien.
Hier nog een foto van en leuke make and take met het onderwerp tijd, dit label boekje heb ik een aantal maanden geleden gemaakt met klanten bij Paper and Pictures!
Het papier is van Graphic 45. Het zijn eigenlijk 4 labels van klein naar groot. De metalen klok die er aanhangt is van Teresa Collins. Een leuk en snel projectje.
Ik kom snel weer met nieuw werk en met nieuws.....
Fijne week allemaal..... zal de lente al beginnen?
Lea

3 opmerkingen:

  1. Lea wat is je filmrol gaaf in de cards en more. En er zijn nog veel meer leuke projecten in, maar ik wilde je even complimenteren

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.