dinsdag 16 augustus 2011

Allison Davis

Hallo allemaal, 
Het lukt me even niet om foto's te plaatsen op mijn blog, dus dat zal even een paar dagen moeten wachten.
Wel wil ik jullie even verwijzen naar het blog van Nikki Sivils, we hebben deze maand Allison Davis als guestdesigner! en zij is zo verschrikkelijk goed. Ik ben dol op haar sketches en sketchboeken. Dus ga even kijken op het blog voor de nodige inspiratie.


And today over on the Nikki Sivils blog we are sharing our Guest Designer's work for this month!! This month we are honored to have Allison Davis with us! YAY!! Head on over to Nikki's blog and check out her creations!


In het weekend plaats ik mijn Nikki-projecten voor deze maand en heb ik nog een paar andere leuke nieuwtjes!!


groetjes Lea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.