vrijdag 3 december 2010

All I want for christmas is ...... you!

Een kerstlayout van vorig jaar. Op de foto Joachim (als Kerstman) en ik. Deze foto van ons is gemaakt tijdens het evenement Christmas Cards at the Castle. Deze kerstman is toen met zeer veel dames op de foto gegaan :-).
CORE COLOR COREDINATIONS CARDSTOCK WIT| AMERICAN CRAFTS MERRYMINT DESSINPAPIER | AMERICAN CRAFTS FABRIC LETTERS DELIGHT GROEN EN SPRINKLES ROOD| RIGRAGLINT | TRANSPARANTE KNOPEN 
A Christmas layout from last year. In the photo Joachim (as Santa) and me. This picture of us was taken during the event Christmas Cards at the Castle. 


Hugs, Lea

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie lo. Het papier dat ik van je gekregen heb al gebruikt. Heb er een kaartje mee gemaakt. staat natuurlijk op mijn blog.

    liefs heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lea, wil je mij nog de foto's sturen van de kerstkaarten van afgelopen zaterdag bij P&P? Mijn emailadres is wilma_dame@yahoo.com. Bedankt alvast! Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.