maandag 29 november 2010

Scrapbookmagazine 33

Hallo allemaal, 
Nog niet veel mensen zullen hem al gezien hebben, het nieuwe Scrapbookmagazine.
Bij Paper & Pictures ligt hij al een paar dagen in de winkel, maar de TNT werkt niet echt mee voor het bezorgen van de tijdschriften naar de abonnees. Maar als het goed is komt hij zeer snel.


In dit nummer van mij 4 layouts, eentje van mijn 40e verjaardag, maar voor het eerst heb ik ook babyfoto's van mijzelf gebruikt, en dus ook een lootje van mijn 2e verjaardag. Ook een lootje met de schoolfoto van Rick en Kim. 


Ik hoor heel graag wat jullie er van vinden, groetjes Lea

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zaterdag meegenomen bij P&P. Ik vind je lo's weer erg mooi.


    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lea, ik heb 'm nog niet gezien nee, maar wel leuk dat er lay outs van jou in staan. Daar mag je best trots op zijn. Ik kreeg van Bev Rochester net een mail dat ze mijn laatste kaart gaat plaatsen op de officiële blog van Lily of the Valley, daar ben ik dan weer een beetje trots op hihi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.