zondag 10 mei 2009

Tieners

Deze serie is gemaakt met de Teen-lijn van American Crafts. Een funky papierlijn met felle kleuren, buttons en glitter thickers..... Weer eens iets heel anders maar wel erg leuk om mee te werken........

Een aantal kaarten uit deze serie stond ook in de Cards-Only. Maar ik had er een aantal meer gemaakt.
De onderste kaart 'Kus' is mijn favoriet! Eens even goed nadenken naar wie ik die ga sturen:).
Het is me gelukt om afgelopen week mijn hele kamer op te ruimen, uit te zoeken en schoon te maken, en ik moet zeggen het is heerlijk scrappen in zo'n mooie opgeruimde kamer, ben erg productief geweest afgelopen dagen, maar dat laat ik een volgende keer zien....
groetjes Lea

8 opmerkingen:

  1. gave kaartjes zeg!!
    ik had mijn kamertje ook opgeruimd, maar heb vanmiddag weer gehobby-d dus je ziet er niks meer van..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een boel mooie kaartjes!!prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaartjes en een heleboel.

    Mooi hoor.
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lea
    De andere teeny kaarten zijn ook erg mooi. Ook wij hebben onze kast beneden opgeruimd, alleen maar omdat we iets kwijt zijn. Met de opening van trui hadden we zo'n leuk flesje met die waterparels gekocht, nou helaas nog steeds niet gevonden,dus moeten we nog verder zoeken en gelijk opruimen.
    groetjes Marjan en Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey........ thx voor je reactie. Spannend ben benieuwd wat er volgende week weer allemaal in de dozen zit! Ik hoop dat jullie dan ook langs komen. Euhhh langs Ja!! Dan heb ik dat lekkere ding voor mezelf (lol)
    tot gauw Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker fel zeg en die KUS is ook mijn favo! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.