zaterdag 27 september 2008

Nieuwe tas!

Mijn grote cropkoffer heb ik een tijdje geleden verkocht, hij was voor mij veels te groot en iedere keer die trappen afsjouwen dat was geen goed idee. De laatste maanden deed ik het dus met een leuke schoudertas, maar die was vaak weer net iets te klein en ook best zwaar aan je schouder...... Tot vorige week, daar stond hij dan een prachtige mooie tas, niet te klein, niet te groot, gewoon precies goed en met wieltjes eronder .... geweldig toch?
Kon hem dus niet laten staan en heb hem gekocht! Ik ga in het vervolg in 'stijl' scrappen!

3 opmerkingen:

  1. Ik zag 'm gisteren bij P&P staan. Mooie tas hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, heb 'm ook zien staan! Heel lang gekwijld, heel lang getwijfeld en toch laten staan :-(
    Veel plezier ermee Lea!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW... kwijl kwijl kwijl...
    die is sjiek;)

    kun je idd in stijl op camp gaan:)

    Groetjes Anja
    Be smart, make art.
    janja's blog

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.